نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی بازگشت سید مهدی رحمتی به مربیگری؟ شرط ۱۲ میلیاردی بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس! حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد؟ سهمیه المپیک نوشاد عالمیان قطعی شد گزینه پرسپولیسی در راه ملوان | علیپور سرباز می‌شود؟
سرخط خبرها

ویلچررانی نمادین معلولان مشهدی به مناسبت هفته تربیت بدنی

  • کد خبر: ۱۸۹۶۹۱
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
ویلچررانی نمادین معلولان مشهدی به مناسبت هفته تربیت بدنی
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و توان یابان از برگزاری همایش بزرگ ویلچررانی معلولان مشهدی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی اظهار کرد: همایش ویلچررانی به مناسبت هفته پارالمپیک و هفته تربیت بدنی و ورزش در مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی بعمل آمده با اداره کل بهزیستی خراسان رضوی و اداره کل ورزش و جوانان این استان، همایش ویلچررانی با حضور جانبازان و توان یابان، همراه با هدایا و قرعه کشی در محل پارک ملت مشهد برگزار می‌گردد.

براساس این گزارش، همایش ویلچررانی ساعت ۱۵ از چهارراه آزادشهر مشهد به طرف نمایشگاه هفته تربیت بدنی و ورزش در پارک ملت انجام خواهد شد.

منبع: روابط عمومی هیات  هیئت ورزش های جانبازان و توان‌یابان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->